Otrzymałem produkt złej jakości. Co powinienem zrobić?
Jeśli otrzymałeś produkt niskiej jakości, wadliwy lub uszkodzony, dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem. Pamiętaj jednak, aby jak najszybciej skontaktować się z zespołem wsparcia Coolbe, aby skorzystać z gwarancji jakości Coolbe, trwającej 180 dni kalendarzowych, zgodnie z sekcją 19 Warunków korzystania.
Jak to zrobić?
Na stronie internetowej:
- Przejdź do "Moje zamówienia".
- Wybierz zamówienie, z którym jest problem.
- Kliknij przycisk czatu z zespołem wsparcia Coolbe po prawej stronie.
- Opisz problem i dołącz zdjęcie/film przedstawiający go.
Na Android:
- Przejdź do Profilu, dotykając ikonki w prawym dolnym rogu.
- Wybierz "Moje zamówienia".
- Wybierz zamówienie, które chcesz zgłosić.
- Przewiń w dół i dotknij "Problem z jakością towaru".
- Kliknij ikonkę czatu w prawym dolnym rogu.
- Opisz problem i dołącz zdjęcie/film przedstawiający go.
Na iOS:
- Przejdź do Profilu, dotykając ikonki w prawym dolnym rogu.
- Wybierz "Moje zamówienia".
- Wybierz zamówienie, które chcesz zgłosić.
- Przewiń w dół i dotknij "Pytanie dotyczące mojego zamówienia".
- Kliknij ikonkę czatu w prawym górnym rogu.
- Podaj identyfikator zamówienia, opisz problem i załącz zdjęcie, które go przedstawia.
Pamiętaj, że:
• Reklamacje dotyczące jakości rozpatrywane są wyłącznie w ciągu 180 dni od daty dostawy produktu;
• Gwarancja jakości nie obejmuje działania kosmetyków/produktów do makijażu;
• Gwarancja jakości nie obejmuje wad lub nieprawidłowego działania przedmiotów użytku osobistego (np. szczoteczek do zębów, produktów z kategorii dla dorosłych itp.), które zostały rozpakowane w celu użytkowania, na skutek niemożliwości ustalenia, czy rzeczywista przyczyna nie jest związana z niewłaściwą konserwacją lub nieprzestrzeganiem zaleceń instrukcji obsługi;
• Nasz zespół wsparcia może poprosić o zdjęcie paczki, w której otrzymano produkt. Pamiętaj, aby ją zachować;
• Możesz także zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych zdjęć/filmów niezbędnych do rozwiązania problemu na Twoją korzyść. Pomimo dobrowolnej gwarancji Coolbe, masz prawo skontaktować się ze sprzedawcą w ciągu 2 lat od daty dostawy produktu i wyegzekwować swoje prawa ustawowe, jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z ofertą. Więcej informacji znajdziesz w punkcie 17 Warunków korzystania.
Czy moja prośba o zwrot pieniędzy może zostać odrzucona?
Tak, w przypadkach poniżej, ale nie ograniczając się do:
• Gdy minęło więcej niż 180 dni od otrzymania produktu;
• Dostarczasz fałszywe lub wprowadzające w błąd dowody, informacje lub nieprawdziwe oświadczenia zespołowi wsparcia Coolbe, lub odmawiasz przestrzegania jakichkolwiek instrukcji dotyczących dostarczenia dowodów lub zwrotu produktu;
• Dowody, które dostarczasz, są niejednoznaczne, edytowane lub przedstawiają inny produkt;
• Pozbyłeś się, zniszczyłeś lub niewłaściwie obchodziłeś się z przedmiotem/zniszczyłeś go bez upoważnienia zespołu wsparcia;
• Próbowałeś edytować lub wykonać naprawę bez kontaktu ze Sprzedawcą lub Coolbe w ramach polityki dobrowolnej gwarancji jakości.
Kiedy i w jaki sposób odzyskam pieniądze?
Twoje pieniądze wrócą kartę/konto, użyte przy złożeniu zamówienia w ciągu 14 dni od daty wykonaniu zwrotu.