Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Otrzymałem produkt złej jakości. Co powinienem zrobić?

Jeśli otrzymałeś produkt niskiej jakości, wadliwy lub uszkodzony, dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem. Pamiętaj jednak, aby jak najszybciej skontaktować się z zespołem wsparcia Coolbe, aby skorzystać z gwarancji jakości Coolbe, trwającej 180 dni kalendarzowych, zgodnie z sekcją 19 Warunków korzystania.

Jak to zrobić?

Na stronie internetowej:

  1. Przejdź do "Moje zamówienia".
  2. Wybierz zamówienie, z którym jest problem.
  3. Kliknij przycisk czatu z zespołem wsparcia Coolbe po prawej stronie.
  4. Opisz problem i dołącz zdjęcie/film przedstawiający go.

Na Android:

  1. Przejdź do Profilu, dotykając ikonki w prawym dolnym rogu.
  2. Wybierz "Moje zamówienia".
  3. Wybierz zamówienie, które chcesz zgłosić.
  4. Przewiń w dół i dotknij "Problem z jakością towaru".
  5. Kliknij ikonkę czatu w prawym dolnym rogu.
  6. Opisz problem i dołącz zdjęcie/film przedstawiający go.

Na iOS:

  1. Przejdź do Profilu, dotykając ikonki w prawym dolnym rogu.
  2. Wybierz "Moje zamówienia".
  3. Wybierz zamówienie, które chcesz zgłosić.
  4. Przewiń w dół i dotknij "Pytanie dotyczące mojego zamówienia".
  5. Kliknij ikonkę czatu w prawym górnym rogu.
  6. Podaj identyfikator zamówienia, opisz problem i załącz zdjęcie, które go przedstawia.

Pamiętaj, że:
• Reklamacje dotyczące jakości rozpatrywane są wyłącznie w ciągu 180 dni od daty dostawy produktu;
• Gwarancja jakości nie obejmuje działania kosmetyków/produktów do makijażu;
• Gwarancja jakości nie obejmuje wad lub nieprawidłowego działania przedmiotów użytku osobistego (np. szczoteczek do zębów, produktów z kategorii dla dorosłych itp.), które zostały rozpakowane w celu użytkowania, na skutek niemożliwości ustalenia, czy rzeczywista przyczyna nie jest związana z niewłaściwą konserwacją lub nieprzestrzeganiem zaleceń instrukcji obsługi;
• Nasz zespół wsparcia może poprosić o zdjęcie paczki, w której otrzymano produkt. Pamiętaj, aby ją zachować;
• Możesz także zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych zdjęć/filmów niezbędnych do rozwiązania problemu na Twoją korzyść. Pomimo dobrowolnej gwarancji Coolbe, masz prawo skontaktować się ze sprzedawcą w ciągu 2 lat od daty dostawy produktu i wyegzekwować swoje prawa ustawowe, jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z ofertą. Więcej informacji znajdziesz w punkcie 17 Warunków korzystania.

Czy moja prośba o zwrot pieniędzy może zostać odrzucona?

Tak, w przypadkach poniżej, ale nie ograniczając się do:

• Gdy minęło więcej niż 180 dni od otrzymania produktu;
• Dostarczasz fałszywe lub wprowadzające w błąd dowody, informacje lub nieprawdziwe oświadczenia zespołowi wsparcia Coolbe, lub odmawiasz przestrzegania jakichkolwiek instrukcji dotyczących dostarczenia dowodów lub zwrotu produktu;
• Dowody, które dostarczasz, są niejednoznaczne, edytowane lub przedstawiają inny produkt;
• Pozbyłeś się, zniszczyłeś lub niewłaściwie obchodziłeś się z przedmiotem/zniszczyłeś go bez upoważnienia zespołu wsparcia;
• Próbowałeś edytować lub wykonać naprawę bez kontaktu ze Sprzedawcą lub Coolbe w ramach polityki dobrowolnej gwarancji jakości.

Kiedy i w jaki sposób odzyskam pieniądze?

Twoje pieniądze wrócą kartę/konto, użyte przy złożeniu zamówienia w ciągu 14 dni od daty wykonaniu zwrotu.